keskiviikko 19. helmikuuta 2020

Neljä vuotta



Olen vuosien aikana miettinyt välillä montakohan vuotta siitä on kun viimeksi kirjoitin blogiini. Instagramissa käyttäjänimeni on blogiosoitteeni ja aina välillä kun Instaan julkaisee kuvaani muistuttaa käyttis blogistani. Aika ei ole ollut kypsä. Tai ehkä aikaa ei ole ollut. Aikani on käytetty paremmin tai kohdennetummin. Anyhow. Aikaa on tarkalleen kulunut neljä vuotta. Viimeisin postaukseni tänne blogiin on 4 (NELJÄ !!!!) vuotta sitten.

Viimeksi kun olen kirjoittanut olen jännännyt siirtymistäni enkä pelkästään omaa siirtymistäni vaan koko kuusihenkisen perheeni siirtymistä kahden työssäkäyvän talouteen. Opiskelut tulivat vihdoin päätökseen ja ammattikorkeakoulututkinto 40-vuotiaana oli totta. Vietin jumalattoman lukemattomat hetket tietokoneen takana ja välillä itkin, välillä olin onnesta ymmyrkäisenä että jotain uutta tässä on tulossa. Jotain sellaista mistä en mitään tiennyt.

Minusta tuli lastentarhanopettaja samalla. Päivääkään en ole tänä aikana sitä palkallisena tehnyt. Olen työskennellyt kohta kolme vuotta kuraattorina. Ja siitä mä voinkin jatkaa ens kerralla.

Ei muuten hullumpaa olla takas. Sillä näköjään tätä tekstiä tulee ilman minkäänlaista vaikeutta. Hello readers. Neljän vuoden tauon jälkeen tuntuu hyvältä kertoa mitä mulle kuuluu.