sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Peili.


Kaiken hulluuden keskellä aloin toteuttamaan sellaista hulluutta, minkä järjellistä selitystä en ole keksinyt.
En siivoa joulua varten, joten minkä hemmekon takia mä aloin siivoamaan KAAPPEJA?
TAI ASKARTELUNURKKAA?

En voi käsittää.
Tajusin vasta jälkeenpäin, että mitä ihmettä mä olen tehny.
Mä INHOAN kaappien siivoomista ja kaiken vähiten ny jouluks. 
Tässä on miljoona muutakin hommaa kuten KOULU ja TYÖ.

Ja meikämimmi vetelee poikasten kaappeja alas kauheisiin talonkorkusiin läjiin ja nih.
Lajittelee ja siivoaa.

Mä luulen nyt sitte että meillä se joulu vietetään siis joko

a) Nooan vaatekaapissa
b) Emilin vaatekaapissa

tai tää c-kohta on kans hirveen kiva eli

c) mun askartelunurkassani

Tässä siis hulluuden ilmentymä ja siitä seurannut siisteys.
Nooan vaatekaappi siis.



Ja tässä tämä toinen hulluus.
Tämä kuva on siis BEFORE...


Ja tässä AFTER the madness.
Eli siivottu askartelunurkkaus.








Ehkä muuten sarjassamme maailman hienoimmat kirpputorilöydöt.

PEILI 10e
PÖYDÄNJALAT 3e/kpl eli 6e yhteensä
PÖYTÄTASO pelastettu jätekuormaan joutumasta eli 0e



Vielä on paljon rojua ympäri pientä askartelunurkkaa.
Mutta himskatin hyvältä näyttää jo.
Madness tai ei.
Hyvä puuska anyway ;)



Ei kommentteja: