sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Sunday Sunday.

(muffinit made by Elina)


Onpa täysinäinen viikonloppu!
Mutta silti samalla ihmeen stressitön.

Siivoamista ja tavaroiden paikoilleen viemistä.


Kuusikin lähti. 
(EILEN ;)

Voi morjens. 
Kera kahden vai sadan miljoonan neulasen...

Ei meillä mikään kiire ole...
(ihme, muuten että tuntuukin stressittömältä! 
Kun ei stressaa ni...)




Tehtiin eilen yli meren tilaus.
Jännää.

Saa nähdä mitä tulee!

Omegaa tulee ja kaikkea mahollista.
Mä kerron sitten miten toimii.

Mä oon elämässäni yhden käden sormissa tilaillu eli se ei oo mulla ollu mitenkään tapana.
Jännää kaikki tommonen.

Ja toisaalta niin kovin hienoa.
Ja kaikki on kait kovin kehittynyttä kun dollaritkin on muutettu jo valmiiksi euroiksi eli ei tartte kauheesti taskulaskimen kanssa heilua.




Mä jatkan edelleen tota olohuoneen siivousta.
Siinä on semmonen lääni että sitä ei näköjään joulun jäljiltä ihan yhdessä päivässä siivota.
Toivottavasti mä saan siivottua sen nyt edes kahdessa päivässä...

Sen jälkeen lähden ansaitusti salille.

Eilen oli taas niin hienoa kun pääsi Armaan kanssa salille.
En vois enempää tykätä yhteisestä harrastuksesta.

Ja on muuten hiukan eri fiilis käydä miehen kanssa salilla, 
rauta nousee hiukan eri tavalla.

Ja mun kikatus ja pälätys loppuu heti alkuunsa.
Ei siinä paljoa naurata...
Ja tykkään!

Mukavaa sunnuntaita.
Levätkää tai olkaa tehokkaita, kunhan nautitte päivästänne!!

Ei kommentteja: